border-color: #FF5B5B; box-shadow: inset 0 1px 1px rgba(0,0,0,.075), 0 0 2px #FF5B5B; }

Hoe te uittrekken wanneer u de servicebal laat vallen Hier wat ik heb gevonden in het bestuderen van de literatuur over de ondersteuningsdienst. Er is veel materiaal gepubliceerd op Best Practices en bedrijven die zich uitblinken om dingen verder te doen, Care bonuses, Het rijdt het assortiment. Wat ik niet zie, zijn tips voor het omgaan met mijn eigen fouten. Hoe moet ik gedragen wanneer mijn bedrijf is overgedragen, wanneer ik de bal ben gevallen? Pijnlijke ervaring vertelt me ​​dat deze dingen niet bekend zijn. Nou, ik heb drie tips ontwikkeld, zodat als je online bedrijf zich in de onbetwistbare positie bevindt om ei op zijn gezicht te hebben, veeg je het af en doe het voorzichtig af met een servet die geassocieerd wordt met het toevoegen van ketchup en zout en maak een lelijke situatie nog lelijker. 1. Eigen groter dan vijftien Eén ding dat de klanten van noten rijdt en helemaal discrediteert, is om iedereen maar bedrijven te verdedigen en te beschuldigen. Jij hebt de melk gebouwd, en je hoeft er gewoon niet over te huilen, je gaat de bok naar de koe. Empathisch vertrouwen op de klantpositie. Zij heeft met u gehuurd of gecontracteerd en wil niet horen over uw moeilijkheden met leveranciers, het aanbieden van vrachtwagens, of zullen van God dienen. Toen je haar geld nam, werd je verantwoordelijk voor de totale oplossing, dus gedragen je het wilt. Ik heb een Ford Explorer van 1993, en als je de laatste jaren met consumentenoverzicht bent geweest, weet je dat dit model misschien met de beruchte Firestone ATX-band voorraad van de fabriek voert. Ik heb de auto gekocht en Goodyear banden gekocht Daarbij was ik uit het bos. Extreem, Desire om te weten dat je van Ford of Firestone als bedrijven denkt en ongeacht de zuiverheid van hun motieven, was opgewonden om een ​​waarschuwing / herroeping van zowel Ford als Firestone te krijgen. Iedereen, veronderstel ik, haalde mijn naam uit de platenrecords en contacteerde me. De Ford brief heeft Firestone niet schuld gegeven en een excuus en vertel me dat ik contact heb met Firestone. Niet in je leven, vertelde Ford me of ik die had Banden op mijn auto om het in te maken en ze te vervangen. De Firestone brief zei zoiets, Hoewel ik Firestone klant (Frd was) was, was ik eindgebruiker van hun product en ze stapten op en namen eigendom van het ding. Contrast dit aan freebies, Wie blijft anoniem, Wie is momenteel in verband met de hoge snelheid DSL-lijninstallatie bij mijn kantoren. Ik kreeg te horen dat ik de verhoudingen in vier weken heb; Het is langer dan zes uur geweest. Ik heb nieuwe medewerkers naar huis gestuurd om hun AOL-verbindingen te telecommuteren omdat ik geen toegang tot het internet kon bieden en precies een wenselijke situatie voor mij e-mailen. Ditzelfde bedrijf bewijst dezelfde staat van chaos op de telefoonlijn cutover. Er was geen aarzeling om me in het plan in te schrijven en mijn zaken geld te krijgen, maar vraag deze jokers over kwestie en de antwoorden zijn verbazingwekkend. Het verizon draadloze fout, Simpelweg snijde niet over de lijnen, of ze hebben ze niet naar huis gebracht. We hebben vorige week een sneeuwstorm gehad. Mijn hond heeft mijn voorbereiding geëet. Dit bedrijf lijkt me erop te overtuigen van wat ze kunnen controleren. Gaat de schuldenaar, anderen, een rip? Als u bent die de klant betaalt voor de dienst of het product, is het allemaal van invloed op uw controle. Don doe redenen; Zorg voor producten en diensten. 2. Vraag de consument de aanbevolen actie aan Dit kan vrij eenvoudig zijn, maar wordt zo vaak genegeerd. Vraag de klant wat ze willen dat je het doet om ze weer helemaal te maken. Empower de klant met een deel van voor bijna elke. Maak hem misschien het team, Niet een aanvaller. Weet, Deze man is pissed off en hij heeft concrete ideeën op de lijst van positieve acties als een oplossing. Klantmethoden zijn groot om twee redenen; Ten eerste, het maken van de klant een deel van de perfecte oplossing maakt de rand van hun klachten af ​​en bijgevolg kunt u antwoorden vinden die u bewust bent of die minder pijnlijk zijn voor uw online bedrijf dan uw oplossing zou zijn. Bedrijven die uitblinken in de klantenservice vragen deze adviezen en, indien mogelijk, gebruiken ze. Minimaal luisteren ze. Slechtste praktijkbedrijven bereiken het rulebook en breken het vergrotingsapparaat uit. Bel dan snel om ex-klant te zijn voor de kleine die hun bedrijf uitsluiten in het onwaarschijnlijke geval dat ze de belofte niet nakomen. Advocaten vertellen bedrijven dat dit geweldig is; Het bespaart het bedrijf van nadeel tot het hebben. Laat me je vertellen, advocaten worden gewoonlijk ingelicht als een situatie onbeheerd wordt, niet tijdens de bouwstadia van je bedrijf. Ik behandel nu een softwareverkoper die niet aan de belofte van mijn bedrijf heeft voldaan. Ook hebben ze tactisch Moncler Winterjas Sale de meeste stappen gedaan die ik veronderstel, maar de waargenomen kwaliteit en waarde zijn er niet, en ontdek dat mijn bedrijf op deze manier voelt. In plaats van mij te vragen hoe een remedie gebruikt worden, wijzen zij mij op de aanbeveling aan het contract, waarvan één tot twee pagina's over de afleveringen voor het project en vier tot vijf pagina's van legale, Fine Print boilerplate spreekt die mij als spullen vertellen zoals hoe uren Besteed over 30 minuten rol het volledige uur. Ain dat alleen peachy? Ze zijn zo bezorgd over het bereiken van de juiste compensatie voor elke laatste minuut dat ze me zelfs zien dat ik mijn wortels trekt en de langetermijnoplossing voor mijn bedrijf nodig heeft, de deur naar een ander bedrijf nodig hebben. De vorige zaken blokkeren van tienduizenden in de toekomst. Inkomsten voor onderhoud en upgrades. Een beter voorbeeld is Buddy Tom bij T Tire Co. in verband met Kwearinggston. Hij stelde me op de hoogte (geen wettelijk verzekeringsplan) Een uur werk om een ​​elektrisch probleem op mijn watercraft aanhangerlichten te repareren. Drie uur later was het nog niet opgelost. Hij verontschuldigde zich en vroeg me wat je zou moeten doen, waarmee ik antwoordde dat ik drie uur per dag niet betalen voor een onopgelost probleem. Geen zorgen, ik was aangekomen voor een half uur tijd. Nu kostte Tom echt geld om dit probleem te diagnosticeren, maar hij heeft het me niet doorgegeven, omdat ik het niet goed vond. Tom business maakt ongeveer duizend dollar per jaar rechtstreeks van ons, maar hij was bereid om honderd dollar makkelijker te delen dan een softwarebedrijf die in zes maanden 100 keer dat bedrag van mijn bedrijf heeft gemaakt. Ik kan u vertellen wat voor soort geld Tom heeft verdiend uit mijn verwijzingen en artikelen en audiotapes die in een positief licht over hem praten. Ik kan u vertellen hoeveel referenties het softwareprogramma bedrijf zal krijgen. Heb je een gok nodig? 3. Laat het zo goed zijn Een tijdje, U moet uiteindelijk op de belofte resulteren. U bent laat of over budget, maar in wezen dat u het uiteindelijk beter maakt. Help dat dit de meeste bedrijven stop. Het ding, Ze beloven X, maar X was moeilijker te leveren dan ze dachten, dus na een paar jaar krijgt de klant een slechte X, en verleden tijd. De slimme koopman weet dat voor wat hij ook al is gekneld om de ontwijkende X te bewerkstelligen, het individu zich meer bezorgd heeft gemaakt. Dit beste praktijk bedrijf levert X + een ander feit. Dit is geen algebra les, maar het is zo simpel. Wanneer de maaier breekt en de lener hem terugstuurt onder garantie, moet u er rekening mee houden dat u haar een nieuwe krijgt. Denk eraan om een ​​coupon voor gas of olie voor de maaier toe te voegen? Het bloeien naaien kwam uit elkaar? Probeer het degene te geven dat hem twee blouses retourneert. Zijn deze aanspraken voor jou toch zinvol? Het geven van de dame een blouse en ze zegt bedankt en waarschijnlijk niet meer in een winkel. In, U kunt defecte blouses kopen. Het geven van haar twee kost het bedrijf een extra twintig dollar (Vertrouwen Moncler Winterjassen op waar je winkelt, ben ik op de hoogte van), maar verdient die koper loyaliteit. Ze winkelt er niet meer, Ze vertelt vijf van ons, Drie die daar ook zullen winkelen. Belangrijke dingen zijn dat u de bonus voor haar problemen vrijwillig geeft, onder druk wordt gebracht door herhaalde klachten van klanten. Als handelaar, Krijg u de belangrijkste uit uw balans (Wat dacht u dat ik zeg?) En vertrouwen op uw darm. Hoe gedraagt ​​u zich wanneer iemand met wie u werkt, een probleem in een onverwachte, aangename verbazing doet? Dus ook veel anderen. Dat is mijn drie simpele regels om een ​​fumble in een touchdown te maken. Neem een ​​eigendom van dilemma, vraag het lenerprobleem op en geef het resultaat op. En je verwacht bijna de bal te laten vallen, zodat je een dienstheld kan zijn voor je klanten.

Moncler Winterjas Sale,Moncler Winterjassen

Moncler Winterjas Sale,Moncler Winterjassen